Casal d’estiu 2018

Adreçat a: alumnat d’educació infantil i primària.

Organització i dates: el casal d’estiu es farà, com cada any, a l’escola i funciona per setmanes del 25 de juny al 27 de juliol i del 3 al 7 de setembre.

Desenvolupat per l’equip de monitors de Fundesplai, amb una àmplia experiència en casals d’estiu.

Centre d’interès: els temes al voltant dels quals giraran les activitats són:

Les aventures de la Carlota  (De P3 a 1r)

De la mà de la Carlota, i d’altres personatges, ens endinsarem en diferents situacions on s’evidencien els prejudicis, la discriminació…, però també el valor del grup, l’amistat, el coratge… Temàtiques clau de la proposta educativa per aquest estiu 2018.

Vine a gaudir d’un casal ple de valors.

La colla encoratjada  (De 2n a 6è)

Pels més grans del casal fem una proposta dinàmica i engrescadora amb activitats emmarcades en l’aventura, les habilitats artístiques i l’esport.

Durant el casal volem generar una metodologia que ens ajudi a visualitzar la importància de treballar per una convivència basada en la cultura de pau., creant “La Colla EnCORatjada”, formada per nois i noies que no accepten la violència i que es posicionen al costat de la persona que pateix perquè això és el que vol dir ser un “EnCORatjat o EnCORatjada”.

Reunió informativadijous 12 d’abril a les 17.15h.

Les famílies podreu assistir a la reunió mentre els vostres fills i filles es quedaran al pati amb monitors fins que finalitzi la reunió.

Fundesplai es reserva el dret d’anul·lar qualsevol setmana si el nombre d’inscrits no arriba al mínim establert.

Díptic informatiu

Enllaç INSCRIPCIONS i més informació (web FUNDESPLAI)