Biblioteca virtual

Com ja sabeu, aquest curs, a causa de la situació que estem vivint, no podem compartir l’espai de la biblioteca física amb tots vosaltres.

Però a l’escola no volem deixar de banda la lectura i és per això que us volem presentar la Biblioteca Virtual de l’Escola Projecte.

En la pàgina web (teniu l’enllaç a sota) coneixereu els llibres adquirits els dos últims anys per al cicle superior i secundària gràcies a l’aportació econòmica de l’AFA. Quan navegueu per aquesta web, trobareu els llibres classificats per cicles i categories, acompanyats de la seva sinopsi per ajudar-vos a escollir el que més us agradi.

El nostre desig és anar ampliant la biblioteca aquest curs amb nous exemplars que ens permetin viatjar a llocs desconeguts gaudint d’un bon llibre.

Enllaç a la Biblioteca Virtual de l’Escola Projecte