Art i llibres: un projecte interdisciplinari comú

Durant aquest 2n trimestre del curs, tota l’escola estem desenvolupant un projecte interdisciplinari comú coordinat des de la Biblioteca, que té com a objectiu dissenyar i portar a la pràctica activitats diverses relacionades amb el món de les arts, en general, connectades a les activitats diferenciades i pròpies que es fan als diferents nivells, des dels més petits, els Cargols, fins a l’alumnat de 4t d’ESO.

Emmarcat dins d’aquest projecte, el 20 de març celebrarem el dia de la poesia, la primavera i l’art; el 23 d’abril, la diada de Sant Jordi girarà també entorn de les feines realitzades per tal de compartir-les i crear el PETIT MUSEU PROJECTE.

Us continuarem informant de la marxa d’aquest projecte en el qual tota la comunitat educativa de l’escola ens trobem implicada.