Amb el refugiats

Projecte es va incorporar, durant el primer trimestre d’aquest curs, a la Xarxa Educativa en Suport a les Persones Refugiades i a la proposta Casa nostra, casa vostra.

Aquesta xarxa està formada pels diferents agents educatius: escoles, instituts, famílies, entitats de lleure, equipaments educatius, moviments socials, associacions i persones que hi col·laboren, a títol individual.

El principal objectiu de les dues campanyes és desenvolupar activitats conjuntes relacionades amb la sensibilització al voltant de les persones que demanen refugi i interpel·lar les institucions públiques per tal que permetin l’arribada de refugiats al nostre país.

La primera proposta que endeguem és “T’esperem”. Sota aquest lema volem donar veu al sentiment de solidaritat que, com a escola, fem arribar a les famílies refugiades. Aquest sentiment el representem amb una cadira i una taula buida a l’entrada de l’escola com a símbol i com a imatge d’aquesta voluntat d’acollida.

Aquesta campanya tindrà la seva cloenda la setmana del 13 al 17 de març, en què les escoles participants farem una exposició de les feines fetes als nostres centres i una trobada, en la qual totes les famílies, alumnes i mestres hi estem convidats, que es farà el dissabte 18 de març. Més endavant us informarem del lloc i les activitats que es portaran a terme.

Per altra banda, us informem que la campanya Casa nostra, casa vostra ha convocat una manifestació per al dissabte 18 de febrer a les 16h a Barcelona.