Alumnes TIC de 4t d’ESO graven el seu primer programa de ràdio!

El passat dijous 5 d’octubre l’alumnat de 4t d’ESO que han triat la matèria específica de Tecnologies de la Informació i de la Comunicació (TIC) van gravar el seu primer programa de ràdio.

El Casal de Joves de Casa Sagnier ens va oferir a l’escola un taller per entendre per on s’ha de començar a l’hora de fer un programa i tot el que s’ha de saber per fer correctament el muntatge de la part tècnica.

Ens va tocar decidir qui volia formar part de la redacció, qui volia ser locutor i qui s’encarregava del control de so i de la recerca de les sintonies.

A continuació va tocar pensar una estructura de programa i fer el guió o escaleta.

Finalment, sense gairebé temps per assajar, els nois i noies van fer ràdio tot explicant les darreres notícies d’actualitat, comentant la cartellera del cinema i fins i tot amb una petita secció d’esports.

En les properes setmanes seguirem practicant amb l’objectiu d’acabar el trimestre fent ràdio en directe.