Celebrem la castanyada

Un any més hem celebrat la tradicional festa de la Castanyada. Com no podria ser de cap altra manera, l’alumnat d’infantil i primària s’ha barrejat ben barrejat i plegats hem preparat uns deliciosos panellets de xocolata.

Un cop ja els teníem ben preparats, els més grans de l’escola, el grup de 4t d’ESO, ha organitzat un esgarrifador Túnel del Terror i durant unes hores no s’han parat de sentir crits, cops i corredisses que acabaven sempre amb grupets de nens i nenes esbufegant i rient alhora.

Ja a la tarda, el grup de 6è de primària, disfressats de venedors i venedores de castanyes i acompanyats de la castanyera Josefina (com s’assembla a la Dolors, aquesta dona!), han repartit els panellets a tothom i hem compartit una bona estona plegats.