Celebrem la Castanyada!

Com no podia ser d’altra manera, aquest any també hem celebrat la festa de la Castanyada a Projecte.

Els nens i nenes de sisè s’han disfressat de castanyers i castanyeres i han explicat un conte a la resta de grups. Això sí, han hagut d’utilitzar la tecnologia i l’han representat per videoconferència.

Un cop que el conte s’ha acabat, els castanyers i castanyeres han anat a les diferents classes i, sense entrar-hi, han deixat una sorpresa a tots els nens i nenes d’infantil i primària: la recepta dels tradicionals panellets de xocolata de Projecte!

Durant tot el dia, els grups han fet manualitats relacionades amb la tardor, han cantat cançons…

Ah, i els més grans de l’escola ens han preparat un túnel del terror d’allò més terrorífic, això sí, respectant les normes de seguretat!