Abaixem els fums a la ciutat!

Les nenes i nens de tercer de primària continuem donant voltes al tema de la contaminació. Fa uns dies ens va visitar la Núria, de l’Àrea Metropolitana de Barcelona (AMB), per ajudar-nos a trobar idees per poder reduir la contaminació de l’aire de la nostra ciutat.

Vam parlar dels tipus de transport que fem servir per arribar a l’escola i també si podem cercar una manera menys contaminant de desplaçar-nos per la ciutat. També vam fer una activitat que consistia en aconsellar quin transport era el més recomanable per als diferents personatges que vivien en una ciutat imaginària.

Un equip de reporters del programa Catakrac de betevé va venir a l’escola a enregistrar l’activitat i fer-nos algunes preguntes. Si voleu veure el reportatge, el trobareu aquí (a partir del minut 3:37).