A la recerca del foc

Els alumnes de hem fet un viatge en el temps, gràcies a la Núria, una arqueòloga que ha vingut a ajudar-nos en el nostre projecte sobre la Prehistòria.

El primer que hem fet per situar-nos ha estat col·locar diferents imatges sobre la línia del temps, per després poder realitzar altres activitats relacionades amb els hàbits i costums del Paleolític i el Neolític.

Hem treballat amb materials elaborats per altres arqueòlegs, per tal d’aprendre com vivien els nostres avantpassats: una maqueta d’una cova, d’una cabana, eines i cranis dels diferents homínids.

Però l’activitat més divertida ha estat la de “fer foc”, per això hem baixat al pati i n’hem fet de dues maneres: fregant un arc i un pal de fusta i colpejant sílex amb un metall.

I… sorpresa! Ho hem aconseguit!

Valorem positivament aquesta experiència. A tots els “clans” ens ha agradat!