Les noies i nois de 2n d’ESO visitem el zoo de Barcelona

El passat dijous 18 de gener les i els alumnes de 2n d’ESO vam anar a fer una visita al zoo de Barcelona donat que durant aquest curs participem en la XXIII Audiència Pública als nois i noies de Barcelona i el tema d’aquest any és “El zoo que volem”.
L’Audiència Pública promou un procés participatiu a través del qual els infants i adolescents de la ciutat podem fer propostes a l’Ajuntament de la ciutat. Durant aquest curs aquests són els objectius que treballarem:

• Analitzarem les necessitats del zoo de la nostra ciutat.
  • Reflexionarem al voltant de la relació de les persones amb altres éssers vius.
  • Reflexionarem sobre la funció dels zoos i analitzarem l’opinió de la ciutadania, dels experts i dels mitjans de comunicació.
  • Coneixerem l’origen i l’evolució dels zoos, així com els factors de canvi que s’han donat.
  • Qüestionarem per a què serveixen els zoos, per a què haurien de servir i quins valors haurien de ser prioritaris.
  • I sobretot, farem propostes sobre el zoo que volem, sobre quines funcions ha de tenir i quin futur!