Casa nostra, casa vostra

“Europa viu la crisi migratòria més important des de la II Guerra Mundial. La guerra de Síria n’és el principal motiu, però ni molt menys l’únic. Entre les persones que intenten creuar el Mediterrani, hi trobem gent escapant tant de les guerres i de la fam, com de les idees i els governs autoritaris.”

Així és com comença el dossier informatiu sobre la campanya “Casa nostra, casa vostra”, a la qual Projecte ens hem adherit. Una proposta que té l’objectiu de tornar a posar en primera línia del debat públic l’anomenada ‘crisi migratòria’ que viu la Mediterrània i reclamar a les nostres institucions que prenguin part definitivament de la situació, amb el suport de diferents escoles, instituts, universitats i institucions.

Projecte també hem participat a la convocatòria Sarrià Sant Gervasi Refugi, en què la ciutadania i diferents entitats proposen un treball conjunt  perquè les persones que fugen de la guerra i la misèria, i que busquen refugi, puguin ser acollides entre nosaltres.

Més endavant us en donarem més informació.